Thursday, October 25, 2012

Panoramic Slopes of Pushpagiri

Any number of visits to this place doesn't satisfy anyone. The more you visit this place, the more you are going to visit this place. This is the place where even 500 meters of walk will tire you out. Not because of its steep climb, but because of its density, the richness of biodiversity. One can keep on wondering looking at the amazing diversity at every step. These are some of the panoramic vistas of this Pushpagiri ranges captured through my lens during my last few visits. 

(Click on the pictures to see enlarged view)

Cloud pattern over the grassy slopes of Pushpagiri

The valleys, the sholas and the grassy slopes. (Looking West)

The route to the Pushpagiri peak from Somwarpet entrance. (Looking North - East)

The Pushpagiri peak to the right.  Highest peak (1712 m) in the Pushpagiri Wildlife Sanctuary (Looking North)

The road connecting to Somwarpet. (Looking South - East)

The ranges seen from the Pushpagiri Temple. (Looking East)

The dense woods of Pushpagiri. Cloud play at the peak. (Looking North)

(C) Srikanth Parthasarathy

3 comments:

Narasim Katary said...

Dear Srikanth,

The second from top is absolutely breathtaking. Dark green trees, spring green grass, white and grey clouds, the brooding peaks - all make for a terrific photograph.

Very sincerely yours,

KFK

Vaishnavi said...

I don't know why Karan Johan or Yash Chopra go to Switzerland each time to shoot for their romantic songs when we have such beautiful places in our own country!

Like I have said before, your photographs literally take us to places we (I) may never get to visit :-)
Beautiful!

VTazdecor said...

Đối với mỗi công ty doanh nghiệp thì không gian văn phòng làm việc không thể thiếu và những sản phẩm nội thất trong văn phòng cũng không kém phần quan trọng của nó. Vậy để có thể chọn mua được mẫu ban lam viec gia re sử dụng cho văn phòng công ty của mình. Bạn đang mong muốn tìm một địa chỉ tin cậy mua đồ nội thất văn phòng? Những sản phẩm bàn làm việc Hòa Phát đa dạng kiểu cách, chất lượng, bền bỉ với thời gian đang là sự lựa chọn hàng đầu cho không gian làm việc của bạn. Đối với mỗi bàn văn phòng đều có những thiết kế và ưu điểm riêng của nó nhằm đáp ứng các nhu cầu sử dung của khách hàng. Chính vì thế cho nên các nhà sản xuất cũng như nhà cung cấp bàn văn phòng tphcm luôn cho ra đời các mẫu bàn làm việc tốt nhất để đáp ứng nhu cầu ấy của người sử dụng. Đặc biệt hơn ngày nay xu hướng mua hàng của ngườ sử dụng ngày càn đa dạng luôn đặt yếu tố về chất lượng và mẫu mã lên hàng đầu. Ngoài ra việc chọn mua bàn làm việc cũng luôn song song với việc chọn mua cho văn phòng mình mẫu ghế văn phòng làm việc sao cho phù hợp với bàn có sự kết hợp hài hòa và đem tới cảm giác thoải mãi cho nhân viên trong quá trình sử dụng làm việc tại văn phòng. Nhằm nâng cao nắng suất công việc và giảm tải căng thẳng tạo sử thoải mái cho nhân viên.